Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Hemliga Familjen - 12 maj 2008 22:50

Vad jag lyckats med:

1.Jag har lyckats med att hitta den mest underbara mannen i världen och med hjälp av honom lyckats med att få två underbara barn.
2. Jag har lyckats att hitta ett perfekt hus för vår familj.
3. Tänk att jag hittade Mitt Livs Stora Kärlek på internet! (direktstulen punkt från Polly)


Vad jag misslyckats med:

1. Att bli gravid och behålla barnet.
2. Att väga 80 kg och ha BMI 23,6.
3. Att hålla en diet längre än en månad.
4. Att hålla ordning i hemmet.

Vad jag låtsas:

1. Att jag tycker att mitt jobb är roligt och att jag inte känner för att byta yrke.
2. Att jag inte tycker att jag är för fet.
3. Att jag inte har värk fast jag har det.


Av Hemliga Familjen - 12 maj 2008 09:06

Lagom till helgen så fick vi sommar. Den nyinköpta studsmattan monterades, barnen hoppade för brinnande livet, löv krattades och grillen tändes.

Söndagen tillbringades i stugan för att "göra sommar". Vi bar ut allt och hängde upp täcken och kuddar för att vädras vilket gick hur bra som helst för det blåste friskt från sjön. Mitt i värsta röran så dök mamma, mormor och brorsan med sin nya tjej (vilket intryck hon fick av oss kan man bara gissa). Vi lyckades få undan det värsta medan besökarna förbarmade sig över barnen och gick en promenad till sjön. När de kom tillbaka såg stugan riktigt respektabel ut.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards